Продавець Інтернет-магазин "JetPad" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3039 відгуків
+380 (66) 983-57-40
Підтримка, гарантія, сервіс
+380 (73) 484-57-06
Менеджер

Умови Гарантії

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ


Відповідно до цієї гарантії Продавець зобов'язується передати Покупцеві виріб, який повинен відповідати встановленим вимогам, придатний для цілей, для яких вироби такого роду зазвичай використовуються протягом певного в цій гарантії періоду часу (гарантійного терміну).
Гарантійні зобов'язання дають право Покупцю на безкоштовний гарантійний ремонт у сервісному центрі протягом терміну, зазначеного у гарантійному талоні. Гарантійний ремонт продавцем.

Продавець гарантує справність проданих виробів та відсутність виробничих дефектів на момент продажу, забезпечення ремонту або заміну виробів у разі непереборної несправності.
Продавець не надає жодних інших, явних або мається на увазі Покупцем, гарантій, крім зазначених вище, у тому числі гарантії сумісності з іншими виробами Покупця та гарантії придатності виробу для будь-якої конкретної мети. Гарантія діє щодо виробу, комплектація якого відповідає проданій.
Будь-які зміни конфігурації виробу, що вимагають відкриття корпусу, повинні проводитись Продавцем або з його відома. Заміна виробу на аналогічне проводиться при виявленні в ньому суттєвих дефектів, що виникли не з вини Покупця, за умови пред'явлення справжнього гарантійного талона, збереження товарного вигляду, повної документації та заводської упаковки. Рішення про заміну виробу приймається продавцем.


Безкоштовне гарантійне обслуговування не здійснюється:
• за наявності явних механічних пошкоджень виробу;
• якщо виріб розкривався Покупцем або стороннім СЦ без погодження з продавцем;
• при збоях, що виникли внаслідок електронного втручання (установки, оновлення прошивки, ПЗ тощо);
• якщо несправність сталася внаслідок неправильного підключення, неякісного електроживлення, впливу вогню, зносу чи розриву, потрапляння у виріб сторонніх предметів, рідин, комах, бруду та інших причин зовнішнього характеру;
• під час експлуатації з порушенням технічних умов;
• при неправильному транспортуванні, встановленні, освоєнні;
• під час передачі виробу третім особам.


Гарантія не поширюється на батареї, блоки живлення, кабелі з'єднання та інші допоміжні пристрої та деталі, що володіють обмеженим терміном використання.
Програмне забезпечення, встановлене на продукт, не підлягає гарантії.
Профілактичні роботи є гарантійними.
Роботи Продавця з налаштування, зміни комплектності та перепрограмування виробу оплачуються Покупцем. Програмне забезпечення встановлюється для ознайомлення та перевірки працездатності виробу. Покупець самостійно зобов'язується купувати ліцензії на програмне забезпечення, що використовується.
При втрати гарантійного талона Покупець позбавляється права на гарантійний ремонт.


Обмін або Повернення товару

Покупець має право відмовитися від купленого товару дистанційно протягом чотирнадцяти (14) днів від дати його покупки і відправити товар назад продавцю за свій рахунок. Повернення коштів відбувається протягом 7 (семи) робочих днів.
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався та збережено товарний вигляд, всі плівки та упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner